Monday, May 16, 2011

Batal.....

Selamat Hari Isnin....

Pada entry yang lepas, aku ade bagitau nk masuk kelas wak apam kan? so, nk tgk ke hasil nyer?hehehe....sila skroll yer phuan-phuannnn...





.
.






.
.













.
.







x nampak lagi ke? hmm...skroll la lagik...hehe













.
.













.
.







xde lagi? jap cek..








.
.













a ah la, memang xde la....huhuhu...memang la sebab kelas tersebut telah DIBATALKAN atas sebab sebab tertentu oleh tenaga pengajar.......huhuhuhu....ye la..korang pon pikir la, 'alahai, apam pon nk gi kelas..apa la'...ye lar.. ye lar...ku sedar sape diri ini...huhuhu....so nanti la aku masukkan entry apam ni lagi kalu kelas tu nk on balik...(aku tetap nk gi kelas, ade aku kisah?!!!) huhuhu..


Tinggal lagi 1 angan2 kan...nk bisnes barang kemas 916 kan..haaa...tunggu..nanti aku upload...lagi 2-3 ari akan diuploadkan.....Insyallah....samil-sambil cuci mata, sila la pilih yerrr...pilih then bayar tau...hehe...

Tungguuuu............

No comments:

Post a Comment