Monday, February 14, 2011

Surat Cinta Tak Diundang

2 hari lepas setelah sampai umah dr tempat kije untuk mencari rejeki....cewah....tiba2 mak aku bgtau...ade surat untuk aku....

Wah, aku ingt stendet la awal tahun ni dapat surat ape kan...kwsp ke...bank ke...
Tapi tau surat ape aku terima?

..
..








..
..












eh, x bgtau lagi erk?











..
..






jeng jeng jeng.....







..
..














ye la...ye la....nk bgtau la ni....










..






SURAT NAIK MAHKAMAH KES PTPTN....
alahai..x abis2 citer pasal PTPTN kan....naik Mahkamah kat Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur. Mahkamah Majistret Sivil 4....

Waaa....camne ni......kes tersebut 16 Februari....luse tu....mcm dkt2 rumah aku kan...huhu....

Dengan ayat x susun lagi..alasan x de ni....nk gi dgn ape ni...aduhai....takut aku bile ingt kandang mahkamah tu cam dlm tivi kan....huhuhu....

TAPI....................



Ape nk takut, aku kan SUDAH SETEL sume.....

Iyer....aku dh jelas sume ok.....dh bayar abis dh pon...dioerg jer lembap nk update status aku....dh sebulan lebih dh...

So, korang raser aku patut wat pe?bagi salam,bgtau yg aku dh setel?better aku diam je la....

ADA AKU KISAH?

Patut aku yg saman dioerg balik tau...kije x sistematik....tau nk minta byr je cepat..kije diorg x cepat pon...malu tau jiran tau dpt surat naik mahkamah ni....mcm kes langgar lari jer ta...huhuhu....


Aku ingt nk wat entry pasal kejadian satu hari bersama talian dgn PTPTN....tp dpt surat 'chenta' ni plak dulu.....tp x pe...nanti2 la aku citer ok pasal bertalian dgn PTPTN ni okey....

nota kaki : korang pula kisah citer dgn PTPTN camne?hihi

No comments:

Post a Comment